Thursday, December 3, 2015

coca-cola dan benjo

30/11/2015 10.20 pm

COCA-COLA DAN BENJO !

Fuhhh..alhamdulillah...dah selesai exam stpm aku..berpisah kami rakan sekelas 6 Qutaibah yang sentiasa bersama susah dan senang...dalam tekanan dan pujian...

  Syakir..Syahir..Mustakim..Ruzaini..Izzudin..Faris..Arif Syazwan..Amin..
Syazwan Sulaiman..Anas..Adib..Muhammad..Luqman..Alif..Firdaus..Muhaimin..Arif..Salihin

Setahun setengah tempoh yang sangat tidak cukup untuk mengenali antara satu sama lain...tapi alhamdulillah...kami rapat macam adik-beradik...walaupun ada kadang-kadang ada bermasam-muka tapi dapat diselesaikan dengan aman..

Kenapa tajuk entri ni coca-cola dan benjo? 

Let me write about it....

Habis  ja exam tadi...huhu...rasa bebas otak...rasa bebas fizikal ni....tapi bila sampai ja umah rasa camna tah....rasa happy...tapi...hmmm...ada lah..
Niat hati nak celebrate last day exam...tapi...celebrate sorang-sorang ja...lepas aku rasa stress tadi...aku keluar dari rumah untuk mencari ketenangan dan kegembiraan hati...lepak pantai QB..angin sepoi-sepoi...kena gigit nyamuk...aku terus pergi dari kawasan tu...tiba-tiba rasa nak celebrate dengan makanan terpikir pulak benjo dan coca-cola...pusing cari kedai burger dapat la beli jugak akhirnya...dan satu tin coca-cola...huhuu...Begitulah ceritanya....huhu...bukan nak berlagak cuma....


LET ME WRITE  <3