SPOIL day...

SPOIL day...


Assalamualaikum...

Tahniah kepada yang berjaya mendapat tempat di universiti..Aku? masih gagal untuk mendapat tempat...jadi dengan harapan yang menggunung aku terus menunggu sehingga tamat tempoh semakan rayuan.

Hari adalah hari yang agak spoil untuk diri aku disebabkan oleh kegagalan aku mendapatkan tempat di universiti dan....satu perkara lagi...di tempat kerja aku..aku akan kehilangan seorang kawan yang sangat istimewa bagi diriku..dia akan pulang ke Acheh untuk menyambung pelajarannya dalam bidang syariah..Dia banyak mengajar aku erti kehidupan..kehilangan seseorang di dalam hidupku bukanlah perkara yang asing..tetapi jika hati aku berat untuk melepaskan orang itu...semestinya dia istimewa..

Beberapa perkara idea yang ingin aku muntahkan di alam maya ini...ianya berkenaan muzik. Muzik adalah sesuatu entiti yang sangat aku gemari..pelbagai genre muzik yang aku dengar sehinggakan aku tertarik dengan satu genre ini iaitu REGGAE..


bersambung..

0 Comments :

Post a Comment